mandag den 27. februar 2012

Så nu vil jeg prøve lykken, at blogge, igen. Jeg har ikke været på siden slutningen af 2008.

Der er ikke sket så meget i alle disse år og dog, jeg sy stadigvæk patchwork både over pap og på maskine.
Jeg har fået flere UFOér og har købt mig fattig i masser af lækrer stoffer. Går til kurser, sycafer og er sammen med en masse søde sy-piger.

Det der har fået mig til at starte igen, var en meget kold spand vand jeg fik den 31. januar 2012.
Du er fyret! Firmatet igennem 11 år kunne ikke bruge mig mere.
ØV ØV BØV

Nu 27 dage senere kan jeg se frem ad igen, nyt arbejde er i sigte med start 1 maj. (læs mangler at skrive under på kontrakt) Det skulle kun være formaliteter (krydser nu forsat fingre, hvis nu det går galt.)

Så her sidder jeg, ikke fritstillet - skal være på arbejde - mine kollegaer her mere eller mindre fået alle min opgaver. "Jo du kan da lige lave ...øv opgave". Nå ja lyster er der ikke. Men lidt skal jeg jo lave;-)

Med lyste for enden af tunnelen.
Nanny


1 kommentar:

  1. Velkommen tilbage og vi krydser fingre for at kontrakten bliver underskrevet lige om lidt :-)

    SvarSlet