onsdag den 29. februar 2012

Oprydning og mad

Som jeg skrev i går, var der ikke ligefrem orden på mit spisebord.
Det måtte jeg gøre noget ved.

Så for at ryde op, har jeg syet en sy-taske til mine linealer,
den øverste.
Den nederste er den jeg syede på kursus, som jeg også skrev om i går.

Nu kan jeg få orden på alle mine linealer.


Mad!
Jeg elsker mad, det ved alle der kender mig.
Og jeg følger ikke altid en opskrift, tit får jeg en ide og den så skal afprøves.

Som f.eks. i går til frokost, var der tema-mad på menuen på arbejde. Forskellige retter fra Iran, maden var ok, men mange af mine kollegaer gik sulten fra bordet. Til disse rette var der noget brød, og det der var i overskud kunne man købe efter frokost.

Der fik jeg ideen til en mega-burger, med en stor bøf, salat, agurker og tomater og dressing.
Den smagte godt og kun en kvart til mig - for den mættede.
og så er der rester til i aften.

Nu tilbage til oprydning
Nanny







3 kommentarer:

  1. Herligt med lidt at kigge på, på din blog. Hvor er den sød den lille taske til linealerne og fint at se sykittet brugt på en anden måde. Lækker burger! Knus

    SvarSlet
  2. MMS mor en burger, der er da til en hel familie.

    SvarSlet
  3. Det kniber åbenbart lidt med at ramme de rigtige taster kan jeg se.

    SvarSlet